Již čerpám služby

a potřebuji:

Realitní systémy

Přihlásit se do realitního systému ReeGO24.

Zde je adresa: ReeGO24

Přihlásit se do realitního systému Syncroreal.cz.

Zde je adresa: SyncroREAL

Přihlásit se do realitního systému REEGO REAL.

Zde je adresa: ReeGO REAL

Přihlásit se do realitního systému Domy-CZ by ReeGO.

Zde je adresa ReeGO domy CZ

Přihlásit se do výše uvedených realitních systémů, ale neznám už. jméno nebo heslo.

Pokud váš uživatelský účet není OFFICE ADMIN, kontaktujte jakéhokoliv uživatele vaší kanceláře disponujícího oprávněním pro reset hesla jiným uživatelům a požádejte jej o reset hesla, bezpečnostní kód, nebo správné znění vašeho uživatelského jména.

Pokud je váš uživatelský účet OFFICE ADMIN, může vám resetovat heslo pouze pracovník technické podpory. V takovém případě kontaktujte HELPDESK ReeGO.

OFFICE ADMIN je zpravidla první uživatelský účet, který byl založen současně s vytvořením vaši kanceláře v systému.

Webovky

Užívám jeden z výše uvedených realitních systémů, k němuž mám v rámci licence také webové stránky a potřebuji upravit jejich obsah.

  • Mám webové stránky vytvořené před datem 31. 12. 2021 tj. v reego-system CMS.

    Do redakčního systému už od 1. 1. 2024 nemáte přístup.
    Řešením je:
    • Požádat o úpravu obsahu na HELPDESK ReeGO. Drobné úpravy budeme klientům provádět zdarma.
    • Požádat „obchoďáka“ o konverzi webu na platformu CMS VUE. Konverzí získáte intuitivnější nástroj na správu vašeho webu a moderní technologie pro lepší výsledky ve vyhledávačích.
  • Mám webové stránky vytvořené po datu 1. 1. 2022 tj. na platfomě CMS VUE

    V realitním systému přejděte v hlavním menu na záložku „Nastavení a doplňky“ a po té zvolte tlačítko „Správa webů“. Platí, že spravovat web může jen oprávněný uživatel v rámci vaši kanceláře nebo OFFICE ADMIN.

Nejsem uživatelem realitního systému, ale mám webové stránky vytvořené a provozované společností ReeGO a potřebuji upravit jejich obsah.

  • Mám webové stránky vytvořené před datem 31. 12. 2021 tj. v reego-system CMS

    Do redakčního systému už od 1. 1. 2024 nemáte přístup.
    Řešením je:
    • Požádat o úpravu obsahu na HELPDESK ReeGO. Drobné úpravy budeme provádět klientům do 31. 12. 2025 zdarma.
    • Požádat vašeho „obchoďáka“ o konverzi webu do CMS VUE. Konverzí získáte intuitivnější nástroj na správu vašeho webu a moderní technologie pro lepší výsledky ve vyhledávačích.  
  • Mám webové stránky vytvořené po datu 1. 1. 2022 tj. na platformě CMS VUE

    S největší pravděpodobností se přihlásíte k úpravám vašeho webu na stránce http(s)://vaše_doména/admin nebo http(s)://vaše_doména/login

    Na této stránce budete vyzváni k zadání přihlašovacího jména a hesla. Nemáte-li k dispozici heslo, vygenerujte si heslo nové. Neznáte-li ani váš login (zpravidla e-mail), obraťte se na HELPDESK ReeGO.

    Pozn.: Všechny weby běžící na platformě CMS VUE mají bezpečností prvek, který dle vlastního nastavení znemožňuje reset hesel účtům s oprávněním editovat obsah webu. V případě, že váš web provozujete v tomto režimu, může reset hesla provést pouze pracovník technické podpory ReeGO. V takovém případě kontaktujte HELPDESK.
E-maily

Nouzově se dostat ke své poště pomocí webového rozhraní

Přihlaste se svým login tj. vaší e-mailové adresy a heslem na této stránce:
https://hosting.y1.cz/roundcube/

Přidat, zrušit, změnit e-mailovou schránku, nastavit přesměrování, změnit heslo, nastavit odpověď v nepřítomnosti atd.

  • Potřebujete-li upravovat či přidat schránku jiného uživatele:

    Přejděte na tento odkaz https://hosting.y1.cz/webMailAdmin/index.php   a přihlaste se jako administrátor pošty vaší kanceláře/společnosti. Údaje jste obdrželi při založní e-mailu. V případě, že nemáte údaj k dispozici, obraťte se na HELPDESK ReeGO.
  • Potřebujete-li upravovat vaši vlastní schránku:

    Přejděte na tento odkaz https://hosting.y1.cz/webMailAdmin/index.php a přihlaste se vašim uživatelským jménem (je vaše e-mailová adresa) a vašim heslem. V případě, že nemáte tyto údaje k dispozici, obraťte se na administrátora pošty ve vaši kanceláři/společnosti resp. vaši domény.

Potřebuji nastavit poštu resp. poštovního klienta:

Následujte tyto pokyny:

1) Výběr typu nastavení účtu

Většina e-mailových klientů (tj. poštovních programů ve vašem počítači nebo mobilu) se vás při nastavování zeptá (pravděpodobně formou průvodce), zda má být e-mailový účet nastaven automaticky, nebo ručně. Vždy volte možnost „nastavit ručně“. Pokud váš program tuto volbu nenabízí, pokračujte podle návodu níže.

2) Výběr typu účtu: IMAP nebo raději POP3?

Podle toho, jakým způsobem chcete pracovat s poštou, zvolte jeden ze dvou typů účtu. Oba způsoby jsou bezpečné a každý má své výhody i nevýhody. Vyberte ten, který vám lépe vyhovuje.

„POP3“ stahuje poštu ze serveru do poštovního klienta a ponechává ji ve vašem zařízení. Tento typ účtu je vhodný, pokud přistupujete k e-mailu pouze z jednoho zařízení, nebo pokud nepotřebujete synchronizovat poštu mezi více zařízeními (např. počítačem a mobilem).

Výhody POP3:

  • Pošta se na serveru nehromadí, čímž se snižuje riziko přeplnění schránky.
  • Metoda je rychlejší a šetří síťové zdroje i výkon zařízení.
  • Jednoduché nastavení

Nevýhody POP3:

  • Pošta se stahuje pouze jednosměrně – změny v poštovním klientu (např. přesun e-mailů do složek) se neprojeví na serveru.
  • Odeslaná pošta bude uložena pouze v zařízení, ze kterého byla zpráva odeslána.

„IMAP“ synchronizuje poštu mezi serverem a všemi zařízeními, ze kterých přistupujete k e-mailu. Pokud tedy odešlete zprávu z mobilu, zobrazí se odeslaná zpráva i na vašem PC či ve webovém rozhraní. Totéž platí při reorganizaci složek. Přesunutí zprávy nebo jiné složky v rámci složek v poštovním účtu se projeví též na všech zařízeních.

Výhody IMAP:

  • Pošta a složky se synchronizují mezi všemi zařízeními, takže máte přístup ke kompletní historii a struktuře pošty z každého zařízen

Nevýhody IMAP:

  • Pošta zůstává na serveru, což může vést k přeplnění schránky, pokud nebudete pravidelně mazat staré zprávy.
  • Nesprávné nastavení může vést k neobvyklému chování, jako je duplikace zpráv nebo problémy s košem či jinými speciálními složkami: Odeslaná, Koncepty, SPAM atd.
  • Nastavení serverů, portů a šifrování

V poštovním klientovi správně nastavte názvy serverů, čísla portů a typ šifrování. Pořadí kroků se může lišit podle použité aplikace, ale obecná pravidla jsou následující:

  • IMAP server: reego.eu
  • SMTP server (odchozí pošta): reego.eu
  • POP3 server (pokud používáte POP3): reego.eu

Porty a typy šifrování: 

  • pro server SMTP platí číslo portu 465 a typ šifrování SSL/TLS
  • pro server POP3 platí číslo portu 995 a typ šifrování SSL/TLS
  • pro server IMAP platí číslo portu 993 a typ šifrování SSL/TLS

3) Autentifikace

Pro příchozí i odchozí je nutná autentifikace vašim uživatelským jménem a heslem. Obvykle se nastavuje jen pro IMAP či POP3 a v nastavení odchozí pošty tj. SMTP se zaškrtne políčko „server odchozí pošty používá stejné nastavení jako pro příchozí poštu“.
Obecně platí, že všechny protokoly: SMTP, POP3 i IMAP vyžadují tzv. autentifikaci nebo česky ověření heslem. Uživatelské jméno je vždy vaše celá e-mailová adresa. Heslo jste získali od správce vaší kanceláře nebo zakladatele účtu.

TIP: Před tím, než se pustíte do konfigurace vašeho poštovního klienta, doporučujeme, abyste si ověřili, že se s vašimi přihlašovacími údaji lze přihlásit do webového rozhraní na adrese: https://hosting.y1.cz/roundcube/ . Jinými slovy, že údaje, které jste obdrželi, skutečně fungují. Pokud se přihlášení podaří, pusťte se do nastavování vašeho poštovního programu/aplikace/klienta.

4) Pro administrátory domén, které nespravuje ReeGO:
Na vaši doméně nastavte tyto záznamy:

mojefirma.cz MX 10 paja.reego.eu
mojefirma.cz TXT v=spf1 a mx include:spf.reego.cz –all
_dmarc.mojefirma.cz TXT v=DMARC1; p=none;
DKRG._domainkey.mojefirma.cz CNAME dkrg._domainkey.reego.cz

Existuje-li už u vaši domény záznam SPF, přidejte do něj pouze před text „~all“ či „-all“ text „include:spf.reego.cz“. Vše bez uvozovek a vkládaný text musí být oddělen na začátku i na konci mezerou. Doménu mojefirma.cz nahraďte vaši doménou.

 

Právní dokumenty

Smluvní podmínky pro realitní systém ReeGO24.

Smluvní podmínky ReeGO24 (HTML)

Smluvní podmínky ReeGO24 (PDF)

Smluvní podmínky k hostingu SMTP, NS a WWW.

Smluvní podmínky k hostingu (HTML)

Smluvní podmínky k hostingu (PDF)

Rychlé přehledy pro techniky

E-mail

WEBMAIL: https://hosting.y1.cz/roundcube/

Správa e-mailů: https://hosting.y1.cz/webMailAdmin/index.php

SMTP: paja.reego.eu ; port: 465 ; SSL/TLS

POP3: paja.reego.eu ; port: 995 ; SSL/TLS

IMAP: paja.reego.eu ; port: 993 ; SSL/TLS

SPF: spf.reego.cz

DKIM: dkrg._domainkey.reego.cz

 

 

DNS

Správa, kontakt pro žádost o změnu DNS záznamů: info@reego.cz

NS set (pouze pro .CZ): REEGO

KEY set (pouze pro .CZ): REEGO-KEYSET-CUST-1

Autoritativní NS servery pro domény jiné než .CZ: ns.reego.eu; ns1.reego.eu; ns2.reego.eu

DNSSEC publickeys pro domény jiné než .CZ (257/3/13 - ECSDAP256SHA256):

1)

TWcbkGkjPKtjBYCo7UYKDioPbFLHukGkZEBWrgPHuO+D6ZDb4jwN6cRNrJR4pr/vNrPOtUV1rDAWDHBD5pkRpg==

2)

ODlKqMzJeC0jQwiQkWowZ87Plp8/GMnVqITpahPGsQSe8gqeReqrJWDvLNd0d1ENBcbljIdZTc6H5jZuggElSA==

klíče jsou platné do 3. 1. 2030